03 november 2009

aanbiedingen vergelijken

Pas ontdekt en nu al geld mee uitgespaard: Yenom.nl (omgekeerde voor money).

Per categorie (bijvoorbeeld vlees/vis/vegetarisch of: brood/koek/snoep/snacks) staat aangegeven welke actuele aanbiedingen er zijn in de verschillende bekende supermarkten.

Voorzien van een zoekfunctie voor als je een specifiek artikel zoekt én de mogelijkheid om de topaanbiedingen in een digitale nieuwsbrief te ontvangen. Zelfs met een Nee/Nee-sticker op de brievenbus zijn de verschillende aanbiedingen dus makkelijk te vergelijken!

(en nee, ik heb geen aandelen in Yenom, ik word alleen erg blij als ik iets ontdek wat me in één klap een hoop werk bespaart!)

5 opmerkingen:

  1. Fijn, dat is een link waar ik iets mee kan. Daar ben ik blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk dat het een kwestie van gewenning is, maar zelf gebruik ik altijd kortingzoeker, een site met hetzelfde doel. Dat kun je ook instellen per categorie product, winkel etc.
    http://www.kortingzoeker.nl/aanbiedingen.asp?grootKorting=ja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vergeten naam eronder te zetten: anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja erg gave website moet ik zeggen, bedankt voor de link! Heb ook gekeken naar kortingzoeker, die hebben veel minder aanbiedingen en vind hem niet echt overzichtelijk maar zoals je zei zal wel gewenning zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi,
    zo is er ook www.voordeelmuis.nl Het handige van deze site is dat je kunt zoeken op ieder willekeurig woord / merk / soort etc. Zo ben ik nogal verslaafd aan de lucht van silan wasverzachter, die ik overigens wel flink verdun. steeds als ik het nodig heb, type ik het in en zie dan in welke winkel het in de aanbieding is!
    Groet, Lavender

    BeantwoordenVerwijderen