09 november 2009

paddestoelen

Nu het tuinseizoen - op wat eenzame spruiten en een enkele winterprei na - is afgelopen, moet ik op zoek naar een ander tijdverdrijf om mijn groene-vingers-in-opleiding fit te houden. Vandaar dat ik vanavond een workshop Eetbare paddenstoelen kweken ga volgen.

Mijn gezin reageert wat lacherig. Mijn man is bang dat ik high thuis kom en de kinderen vrezen dat ik kabouter Spillebeen dakloos maak. Maar als ik over een paar weken champignons, oesterzwam en shiitake uit eigen tuin oogst piepen ze wel anders! En anders kan ik altijd nog een lucratieve smartshop beginnen.

2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik ben deze ochtend ook onder de pannen geweest om jouw verhaal vanaf het begin door te nemen .
    Erg leuk verteld, en jou manier van in het leven staan spreekt me ontzettend aan.
    Succes verder
    Siny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Siny,

    Dank je wel, leuk dat je meeleest!

    BeantwoordenVerwijderen